tirsdag den 26. august 2008

Ændring i planer

Jeg var faktisk parat til, at sove for cirka 2 timer siden. Men istedet for, at hoppe under dynen valgte vi lige en tur på skadestuen som dagens afslutnings manøvre. Drengen skulle lige ud og have vand i et glas. Står på toilettet og læner sig ind over vasken. Falder. Taber glasset på et klinkegulv - klir klir klir..... Skærer sig dybt i en finger på skårene, da han landede oveni dem. Av av av.............

Det er da også en slem oplevelse at få bundet fingeren ind, når man er et af de meget få børn, der faktisk er bange for plastre. Vi har ingen plaster alder her og får den vist aldrig. Nu er han ok igen. Med stor forbinding på.

Mit lille pus altså!!!

8 kommentarer:

Grønlandsposten sagde ...

Stakkels dreng, håber ikke det var en alt for slem oplevelse for ham. Eller for forældrene. God bedring:-)

Anonym sagde ...

Lille pus dog......

Bambi72 sagde ...

Ai altså, det er godt nok træls..

Lotte sagde ...

Årh nej altså, det lille skind!
Hvorfor er han bange for plastre?

Sebastian sagde ...

Åh, det lille pus. jeg puster lige på hans finger, hvis det kan hjælpe.

Susanne sagde ...

For pokker da.... Jeg håber ikke, at han er blevet alt for forskrækket over udvalget af plaster på skadestuen.

Rigtig god bedring

Majsen sagde ...

Grønland: Det var ikke helt godt for moderen skulle jeg hilse og sige. kunne næsten se hans knogle.....

Jeanette: præcis

Bambi: ikke den bedste afslutning på en dag.

Lotten: Han er bange for plastre fordi, han så mig ligge i en seng efter fødsel m. Jacob. Der havde jeg plastre på og havde det meget meget skidt pga. diverse dope. Derfor tror han plastre hænger sammen med at have det rigtig skidt.

sebastian: jeg er sikker på det hjælper. Men man er jo helt i skysov i børnehave dagen efter. Så helt skidt var det ikke.

Susanne: Han sagde selv, at han ikke var bange mere for plastre efter besøget. Det håber jeg så er rigtigt.

Anonym sagde ...

Puha :o(

Kan du ikke en dag have et plaster på hvor I har det rigtig hyggeligt, så han kan se en anden side af det?

Kram til dig.