mandag den 4. august 2008

Lysbilled show....

Bare lige lidt mere sommerstemning:









8 kommentarer:

Maomis sagde ...

Wauw! SKØNNE billeder! :-)

Susanne sagde ...

Dejligt!!!

Bambi72 sagde ...

Sommerbilleder...Skønt :-D

anjoe sagde ...

Selvfølgelig også et Velkommen Hjem Fra Ferie fra mig. Hvor godt at ferien blev/og stadig er en topscore ;-)

Og så kan jeg mægtig godt lide, at sønnike har en fin huttelihut på hovedet, sådan som det anbefales...

Grønlandsposten sagde ...

Velkommen hjem fra ferien Majsen, det lyder og ser ud til at I har haft en helt og aldeles fantastisk ferie :-)

Frk. Maj sagde ...

hahaha - sjove billeder, specielt det første :D

Majsen sagde ...

Maomis, Susanne og Bambi: Tak skal I have.

Anjoe: Ja lige mht. den hat der: jeg har faktisk været lidt overrasket over at erfare denne sommer, at overraskende få har fulgt rådet. Vi har både haft soldragt med faktor 50 og også hatten. Men mange syntes at overhøre de råd der er blevet udstukket. Jeg unders virkelig. Det er jo de små menneskers helbred man gambler med.

Søster: Han insistrede på, at vi tog billeder af når han hoppede. Det er jeg glad for, at vi lyttede til. Han er en Tonny...!

Majsen sagde ...

Grønland: Du kan tro, at vi havde en lækker ferie. Sådan en der gavner og varmer i laaaaannng tid i kroppen.