torsdag den 21. august 2008

På jysk

Jeg begynder at ane, at jeg virkelig har trukket et langt strå mht. min nye arbejdsplads. Eksempelvis er der ingen telefoner der kimer - alle er udstyret med mobiler. Hovednr. er kun til hovedkontoret og ikke lokal afdelinger som der hvor jeg sidder. Hvis nogle vil os andre noget - ja så er det på mobilen. Jeg kan godt lige overkomme de 3-4 samtaler der kommer ind om dagen. Dejlig ro til arbejdet.

Og så pointen med flex tid............! Det er da fedeste koncept ever. Jeg bestemmer fuldstændig selv hvornår jeg vil arbejde, og med tid også hvor! Nu skal jeg jo lige ind i tingene, men når de ligesom bare kører, kan jeg ligeså godt sidde herhjemme med alle tingene nogle dage om ugen. Det er da et lotterri gevist arbejde og arbejdsplads det der. Tilmed udfordrende og rigtig rare mennesker omkring mig. Og nårh ja - vi får tilskud til tøj, da de jo gerne vil have vi ser ordentlige ud. Så nu har jeg indkøbt nyt tøj på firmaets regning. Jeg føler mig som en heldig kartoffel.

Heldig er jeg også i weekenden, hvor vi atter engang drager mod Skallerup Klit. For at besøge bror + familie der er i sommerhus. Tror lige jeg kan holde til det.

Da jeg kom hjem i dag stod fin gave fra honey. Lækker duftevand til mig af yndlings slagsen. Fordi han ville sige noget helt specielt :-)

P.S. - hvis ikke du har gættet det, er jeg faktisk helt godt tilfreds med det hele. Med jysk underdrivelse.

10 kommentarer:

Maomis sagde ...

Ja, det lyder ikke ringe. Faktisk lyder det vildt godt! sådan lidt Københavneragtigt. Gad godt at kende til hemmeligheden om hvordan man får sig sådan et drømmejob. Tillykke til dig.

Grønlandsposten sagde ...

Det lyder som en ganske dejlig dag. Og et helt fint job, du der har fundet dig. Sådan sagt på jysk ;-) Tillykke med det.

tankehal sagde ...

skønt majse.. rigtig skønt...
jeg skriver lige en mail med en ønskeseddel til de jobs jeg kunne tænke mig ik :-) så kigger du på de der ansøgninger som vi aftalte :-) for det lyder da som en drøm det du er havnet i.. det er så godt for dig, rigtig godt..
jeg sender snart en mail med en ansøgning jeg har prøvet at skrive, så må du meget gerne læse den hvis du har lidt tid en dag mange hilsner mette

Anonym sagde ...

Jeg under dig virkelig det her job. Det er alligevel mange timer man er på arbejde.

Vi har også hjemmearbejdsdage (hvorfor jeg kan sidde og blogge lige nu) :o) og firmatøjordning. Det er ikke så ringe.

Hvad mon han sagde ;o)

God weekend.

Sebastian sagde ...

til lykke med det endnu en gang - det lyder da som et helt genialt job - de har vel ikke en afdeling her på Sjælland, som jeg kunne bruges lidt i?? ,-)

anjoe sagde ...

På jysk eller ej - sikke et arbejde/arbejdsplads, du har scoret. Tillykke med det :-D

Majsen sagde ...

Maomis: Jeg føler mig også helt vild heldig.

Grønland: Tak skal du have.

Tankehal: Du skriver bare - vi har en aftale, og den løber jeg ikke fra.

Perle: Godt at der findes sådanne arbejdsforhold flere steder. Jeg holder det lige helt tæt hvad han sagde. Og i dag var der blomster......

Sebastian: Der er faktisk en sjælland afdeling.

Anjoe: Ja jeg er en heldig kartoffel.

Sebastian sagde ...

tror du så også, at de har brug for, mig?

Majsen sagde ...

Seb: Nu er det jo entreprenør branchen jeg er indenfor. Den ligger måske lidt fjernt fra skinner, programmering (indenfor IT er der ingen åbne stillinger) og at du er uddannet linguist (er det ikke sådan det hedder?).

Men godt er stedet ihvertfald. vi får dog også lov til virkelig at arbejde, for at få lov at nyde. Det er bestemt ikke en loppe tjans.

Sebastian sagde ...

hmm, de har vel også brug for en informationsmedarbejder eller en anden en til noget kommunikation og sprog ,-)

(og det staves lingvist = sprogvidenskabsmand, men det er da snart så tungt og fint ,-))