onsdag den 25. juni 2008

Tankpasser in spe

Jow - det er da super skønt at have et kreativt barn, der elsker at klippe, klistre og tegne (tape er hans foretrukne "legetøj" i øjeblikket. Der er jo ikke liiiiiigggge det, man ikke kan tape sammen). Men altså, når barnet klokken meget tidlig vågner og afløser "godmorgen" af sætningen: "Mor vi skal ned og bygge en tankstation", så kan man godt tænke sit inde i hovedet.

Således har jeg været tankpasser kl. 06:15. Altså på den tankstation bygget af overvejende tape, nogle papirstrimler, lidt sølvpapir og nogle pinde som vi var ude og samle sammen. Den er tapet op på væggen. Johhh - det ser skam pænt ud.

Nu overvejer jeg, at bugsere bilen indendøre og tanke op af det der fantasi benzin til 2 kroner.

3 kommentarer:

anjoe sagde ...

Ja se det er da en pris så god, at du nok skal få travlt med kunder fra det meste af Danmark ;-)

Jeg håber, at du har "fået klaret" sagen i nedenstående indlæg. Selv har jeg klart den indstilling, at jeg ikke skal betale den pris, som det koster, at en eller anden spolerer mit gode humør og giver spekulationer for ofte. Det bliver bestemt fortalt vedkommende, og fortsætter det derefter ad gammelkendt vej, ja så brydes kontakten totalt, og det gælder for hvemsomhelst inkl. familie...

Maomis sagde ...

ha ha ... :-) Drengens underhioldningsheder ER altså mit foretrukne læsestof herinde hos dig. Det må jeg nok indrømme. Jeg tror på at børn skal have lov til at udfolde sig alt hvad de lyster i den retning. Det kan der kun komme noget godt ud af.

Majsen sagde ...

Anjoe: Måske var det godt nok, at jeg ikke var hjemme idag. Sikke en kø der kunne have afstedekommet.

Jeg er ved, at få gjort noget ved sagen i det forrige indlæg. Men noget nærmere kommer jeg ikke lige nu. Ikke førend næste uge, hvor jeg står ansigt til ansigt med nogle ting.

Maomis: Ja flere tosserier kommer der ihvertfald ud af det. Såsom sminkning af hverandre her i eftermiddag. Altså bare han har det sjovt, så har jeg det næsten dobbelt så sjovt. Måske var det derfor, at jeg legede spyflue til aften og lod ham fange mig ind med fluesmækkeren.......! Åh hjælp - mit barn slår mig :-)