mandag den 23. juni 2008

Man behøves ikke altid at falde i søvn

Hele familien var inviteret i byen sådan en ganske almindelig mandag aften. Med bål og det hele. Men kun 1/3 af os drog afsted. Mor og barn blev hjemme. For det nytter ikke meget at drage afsted med et stk. meget træt dreng og tro, at han finder det hele super fantastisk på det tidspunkt hvor han helst vil ligge i hans seng og sove.

Han blev også puttet kl. lidt i 19, med små næver der kløede de små søvnige øjne. Men han ligger stadig og snakker oppe på drenge værelset. Han har dog for længst meldt udsolgt på alle hylder. Jeg venter bare på, at der lyder et bump. Lyden af, at nu faldt han bogstavlig talt i søvn. Det er før sket, at han sidder ret op og ned for dernæst at FALDE i søvn. Det må være deraf, at ordlyden er opstået.

Det er ok, at jeg ikke kom til "fest" i aften. Jeg er nemlig allerede i nattøj og "sætter" mig vist også snart i søvn.

2 kommentarer:

Maomis sagde ...

I mine ører lyder det som en rigtig hyggelig aften. Sankt Hans bål i stivkulling, nydes bedst hjemme i sofaen.

Majsen sagde ...

sofie: ja - sofaen var god og det helt rigtige for mig i går. Uhmmmm....