lørdag den 21. juni 2008

Hva så lillemor - kører det for dig?

Jeg er for gammel til at tro, at jeg stadig er ung. Eller også omvendt.....?

Men altså - at blive ud så sent, at man kommer alt for sent i seng 2 dage i streg, virker ikke længere overbevisende på min krop. Specielt da ikke, når man kun sover 4½ time imellem de to pågældende dage. Søvnen imellem tidlig morgen og formiddag i dag, har heller ikke just skabt underværker og store mirakler for poserne under mine øjne.

Så jeg har valgt noget så drøn hyggelig og romantisk for i aften, som at følge efter sønnike når han skal op og sove. Jeg prøver at overbevise mig selv om, at han er søvnig lige om 5 minutter. For så passer vores timing nemlig perfekt. Ja hold da op, hvor er jeg bare prototype på en gudsjammerlig kedelig kone i aften. Alt er efter bogen. Træt, halvvrissen, hovedpine, poser under øjne, ikke just parfume indhyllet og plettet på tøjet, efter indtagelse af ben på grill. Wohooo jeg føler mig kerne lækker.

Men skal jo være frisk i morgen, hvor der er blogtræf på café i Århus. Jeg glæder mig altså rigtig meget. De to af dem, kender jeg ganske udemærket (men det gør bestemt ikke deres samvær mindre interessant) og to er helt nye for mig. Ihvertfald i live udgaver. Det bliver ski da hyggeligt.

2 kommentarer:

Grønlandsposten sagde ...

Du er ikke den eneste, der ikke kan holde til at gå i byen og sove alt for lidt to dage i træk! Den mærkes også her.

Rigtig god fornøjelse i morgen.

Majsen sagde ...

Er vi mon ved at nå den mur der hedder noget med alder??? Aj - sig det er løgn.

Det var en stor fornøjelse i dag. Hverken mere eller mindre.