fredag den 31. oktober 2008

Små guldkorn

Dreng: Mor skal vi ikke spille med terninger?

Mor: Jo det vil jeg da gerne, men jeg tror ikke vi har nogle.

Dreng: JOW - vi har sukker terninger ude i skabet (sukkerknalde)

.........................

Dreng (tæller): ................syvogtyve, otteogtyve, niogtyve, tiogtyve

.........................

Dreng (i bil på vej hjem fra gymnastik kl. 18 hvor det er meget mørkt): Jeg ved godt hvordan det bliver så mørkt.

Mor: Og hvordan bliver det så det?

Dreng: årh ved du ikke engang det mor?

.........................

Dreng: hvorfor hedder det en tissemand når jeg er en dreng? Skal det så ikke hedde en tissedreng?

........................

Dreng: hvornår skal vi flytte?

Mor: Vi skal da ikke flytte nogle steder hen?

Dreng: Jammen du siger nogen gange at jeg skal flytte mig!

Mor: Det er vist kun hvis du står lidt i vejen.

Dreng: Nej for jeg må ikke gå ud på vejen.

...........................

Hver alder har sin charme, og 4 år har bestemt sin helt egen charme. Ih hvor er det fedt, at vokse sammen med sit eget barn. At være forældre er verdens bedste opfindelse.

1 kommentar:

Maomis sagde ...

Hvor er det godt at du husker at skrive dem ned. De er guld værd! Især elsker jeg når du deler rundhåndet ud. Tak! :-)