onsdag den 1. oktober 2008

Lykkelig

Lige nu bare en total lykkerus. Drengen underholdt med det sødeste og sjoveste Sigurd show (........og nu kan han ALLE replikker og sange fra den nyeste DVD), maden var god, manden er skøn og brændeovnene er igang.

Pizza bagning til fryserne venter. Om 2½ uge kommer der omkring 55 mennesker af 2 omgange til børnefødselsdag. Og drengen bestilt pizza. Jeg ved ligesom, hvad jeg skal lave de næste mange aftener. Men jeg gør det gerne. Han giver mig så meget plus og overskud, med hans små shows, glade og milde sind samt geniale kommentarer. Så er pizzabagning a 10 omgange ikke noget at kimse af..................arrrrrhhh og dog...

5 kommentarer:

Lotte sagde ...

:-D
Rigtig god bagelyst!

Maomis sagde ...

Åhh ... skønne unge. Det er lige så jeg smelter her på den anden side af skærmen.

Anonym sagde ...

Lyder som en lækker fødselsdagsmenu for sådan en stor dreng :-)

Susanne sagde ...

Vi havde hele familien til hjemmelavede burgere og salat, sidste vi holdt børnefødselsdag.

Jeg sidder lige og prøver at regne ud, hvor mange meget pizza der går til 55 gæster.

Rigtig god fornøjelse med det. Jeg er sikker på, at I får det forrygende.

Majsen sagde ...

Lotten: Tusind tak. Det blev lige lidt sent i går. Men pizzaerne var super.......

Maomis: Jeg har sådan lyst til, at lægge nogle live film op af ham her på bloggen. Ved bare ikke helt hvordan man gør. Men så kan du få lyd på ham, og den bløde mor vil næsten vove at påstå, at så smelter du helt væk (aj undskyld at jeg sådan bliver ved med at rose ham. Men han er bare så skøn).

Perle: .....og der kommer også kagemand, lagkager og cookies senere i løbet af den dag. Jow jow - der mangler skam ikke noget.

Susanne: til de voksne beregner jeg 3 slices (hver pizza skåret i 8 stykker) og til børn 2 stykker. Så er jeg på den sikre side tror jeg. Jeg har beregnet, at der skal bages ca. 17 pizzaer. Ja og så lige kagerne oveni.

Men jeg håber faktisk, at vi slet ikke får brug for pizzaen. Planen er, at hvis det er godt vejr så tager vi alle i skoven (hvor der er et helt nyt shelter, med bålplads) og så skal vi bage snobrød, riste pølser, skum fiduser og spise kagen senere. Der skal udhules græskar og ellers bare leg i skoven. Pizzaen er faktisk kun til, hvis det bliver dårligt vejr og vi skal være inde. Sindsygt? Ja en lille smule. Men får vi det ikke spist om søndagen med familien - ja så kommer børnehaven om tirsdagen. Og der er også planlagt pizza spisning. Så hvis alle skal bespises i pizza - ja så er det 55 munde.