søndag den 28. september 2008

Sendt ud på sidelinjen

Jeg ved da godt, at min lille dreng er ved at være stor. At han selv kan have stærke meninger om tignene.

Men derfor kunne frisøren da godt lige have spurgt moderen først, inden hun siger: "hva så seje dreng - skal jeg lave en hanekam på dig og farve den blå"?

Drengen øjne og ører var jo ved, at poppe ud af hovedet på ham. Er du vimmer mand - selvfølgelig skulle hun det. Moderen var overrulet af en sammensværgelse (selvom han nu havde fået lov, om så de havde spurgt mig til råds) bestående af proto typen på lettere naiv frisør blondine og en knap 4 årig dreng.

Men resultatet var ikke til at tage fejl af: min lille kæmpe store dreng:

12 kommentarer:

Maomis sagde ...

Sådan! Sej, det er han da og en smule fræk. ;-)

Frk. Maj sagde ...

.. haha! minder mig om V med det grønne hår! :)

Var han ligeså øm overfor det som V? Og er farven der stadig ?

Majsen sagde ...

Maomis: Temmelig meget endda. Og da han så trak i waders senere på dagen - ja så ville det næsten ingen ende tage :-)

Søster: Lige nu sidder han og hyler i badet, pga. hårvask. Det blå forsvinder sammen med al det voks han fik i. Syntes ikke det virkede så sundt for håret i længden. Men yderst sej, også i Føtex i dag rettet mod andre kunder: Wauuuhhhh - jeg er en farlig haj med blå hår. Wauuhhhh...!!!

Susanne sagde ...

Hvis ikke han er sej, så er der vidst ingen der er det...

anjoe sagde ...

Sikke en charmekarl, den oplevelse må han ha' igen ;-)

Lotte sagde ...

Tough guy!!!
Jeg siger det bare - du får en sværm af teenagepiger hængende, når han når den alder :-D

Helle sagde ...

Sej knægt :)

Anonym sagde ...

Og det matcher tøjet :-)

Anni Albæk sagde ...

trods sammensværgelser så ser han super sej ud - total tjek på tingene. Der sker mange ting for den bette mand - sigurd og nu nyt hår.
Var jeg barnet ville jeg være lykkelig

Majsen sagde ...

Susanne: Præcis

Anjoe: jeg er også bange for, at det nu bliver fast indslag fremover.

Lotten: ja mon ikke. Jeg tror dog ikke, at det vil være mine pandekager de teenage tøser kommer efter. De kommer efter min lille dreng...... Uh skræk og rædsel.

Helle: mega sej.

Perle: jeps - der er stil over ham.

AnniLouise: sådan ville jeg også føle det, hvis det var mig.

hanneb sagde ...

Hvor er han bare en skøn knægt:-)

Majsen sagde ...

Hanne: Tak skal du have.