søndag den 21. september 2008

Spørge Jørgen - del 2

Her er stadig gang i hv-spørgsmålene fra sønnike:

  1. Mor hvorfor kan far snakke? (fordi han har en mund)
  2. Hvorfor slutter benene med en numse? (hmmm -det havde jeg da aldrig lige tænkt over...)
  3. Hvad kan du sige på engelsk (årh sådan rundt regnet det meste)
  4. Hvor mange ting kan jeg sige på engelsk? (yes my love, oh no, my name is ........, og kuriovs Sjorsje (Curious George, der er engelsk for Peter Pedal)
  5. Hvornår bliver jeg en farmand (når du er gammel nok......!!!)?
  6. Hvad er det der er nedenunder min tissemand (oh dear - hvordan forklarer man lige det. Øh - det er nogle kugler i en lille pose)
  7. Hvorfor ligger sp. 6 ikke i en kasse? (spørg din far......)
  8. Farmand - hvad skal vi med de kugler? Kan de trille? (nej - de ligger ligeså stille. Skal du ikke ind og tegne lidt min dreng?)

Og nu er drengene i svømmehallen. Jeg gruer for, hvad han får spurgt om i det herre omklædnings rum.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Han er altså for sjov. Børn i den alder har den skønneste spørgelyst og ind i mellem kan man blive fanget på det forkerte ben og være i mangel af svar :o)

Anonym sagde ...

Skønne knægt!

Kunsten er vel at svare det rigtige, uden at overinformere og uden at stikke en nødløgn.