lørdag den 27. september 2008

Verdens største vattæppe

Se da jeg mødte min honey for 7 år siden, så var det jo på et dating site at første kontakt blev skabt. Eller skal vi sige: genskabt. For vi var unægtelig stødt på hverandre mange gange i livet, uden at have tænkt over det.

Anyway................i min profil skrev jeg bl.a., at jeg ikke havde den evne der omfatter masser af puller, nuller og sløjfeting i mit hjem. I like it rimelig simple. Stearinlys og blomster fra haven er helt okay, men så er jeg også dækket ind på den tøse romantiske platform. Jeg ejer ikke rigtig et hyggeligt vattæppe, små dimser og æsker der er i spændene farver.

Det ser rigtig rigtig hyggeligt ud i butikkerne og hos andre. Men tro mig - jeg har (gen)mødt mesteren over dem alle. En gammel skoleveninde som jeg besøgte i går. Hun er indehaver af en vatæppe butik, med masser af pynt, dimser og dutter. Vild hyggelige ting. ALDRIG har jeg set så mange hyggelige ting, vattæpper, farver, tapeter, små dimser, duge osv., som i hendes hjem. Det virkede som om, at hele hjemmet var eet stort vattæppe der bare indhyllede en i dejlig hygge. Jeg kunne finde på, at tage alle veninderne med hen til hende for, at vise det frem. Det var fuldstændig overdrevet - men på den total hyggelige måde.

Jeg må sige, at mit hjem virkede MEGET tomt da jeg kom hjem fra en super hyggelig aften i vattæppet. Det var faktisk nat inden jeg kom hjem igen. Men i dag er jeg helt overbevist om, at jeg nu er bedst til min egen stil. Og hun til hendes. Men jeg glæder mig til, at komme derud en anden dag og så få dyrket det gen, som jeg måske alligevel aller aller inderst inde har et lille kim af. Hvor meget jeg end prøver at benægte det.

Ingen kommentarer: