fredag den 24. oktober 2008

Total volapyk

"Mor - der er altså ikke andre børn der kan få et bjørne teater. Desværre"

(......................laaaang kunstpause)

"Det tror jeg at børnene bliver kede af mor. Det må man virkelig godt nok håbe"

"Men for at du ikke kan blive ked af det mor fordi du du skal vente og vente og vente, så er det nok bedst at du går hen til tiger taxa stedet og venter på en dromedar"

(og moderen stod pænt henne i et hjørne af stuen og ventede på en bus - hvilket jeg havde fået ordre på - mens det stod på. Den kom aldrig og jeg stod der længe. Jeg burde have kigget efter en dromedar. Dumme mig altså)

4 kommentarer:

Maomis sagde ...

Hans fantasi er der i hvert fald ikke det ringeste i vejen med. :-)

Anonym sagde ...

Venter du stadig eller dukkede drommedaren op?

God weekend ;-)

Susanne sagde ...

Det er okay at dumme sig - når bare man lærer af det. Du må huske at høre ordentligt efter næste gang, så du ved, hvad du skal vente på.

Nadja Kaagh sagde ...

Åhh hvor er han bare gennemført herlig - og du ligeså fordi du støtter op om hans fantastiske fantasi :D