lørdag den 18. oktober 2008

Ny situation

GODT at jeg kunne bruge det konstruktivt, at jeg er kommet så meget i gænge, at jeg vågner kl. 05:30 ALLE dage.

Nu er rengøringen nemlig snart overstået. Og jeg har også malet det som males skulle.

Jeg ved ikke hvordan jeg skal forholde mig til, at jeg måske for første gang i 4 år ikke render rundt som en skoldet skid, dagen inden sønnikes fødselsdag. At jeg rent faktisk har tid til, at fejre at jeg har 5 års bryllups dag i dag. Det bliver da helt mærkeligt at prøve at have tid til den slags. Og det er også 7 år siden i dag, at jeg så min smukke og dejlige honey for første gang i vores voksen liv (vi er bestemt stød på hverandre igennem barndommen, uden helt at være klar over det - eller ihvertfald tænke over det. Han var jo en af de små - 3 år yngre end mig. Tsk tsk......).

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Tillykke med dagen. Det er da dejligt, at du kan nyde det :)

Og så er der bare noget ved de der lidt yngre mænd ;o)

Bitten sagde ...

Tillykke med Bryllupsdagen idag, sønnen imorgen og ikke mindst energioverskuddet. :D

Jeg smelter altid lidt ved den varme du formår at putte i selv de mindste anekdoter om din Honey og familie GrønMajse.

Jeg ønsker jer alt det bedste.
Kram
Bitten

Susanne sagde ...

Tillykke med dagen. Nyd dagen i dag - den er jeres.....

Anonym sagde ...

Tillykke emd bryllupsdagen i går og den skønne søn i dag :)