onsdag den 5. november 2008

Status

Målte 40,6 i feber inden jeg gik i seng i går. I dag prøver jeg at holde den under de 40 grader med panodiler.

Skal vi ikke bare sige, at jeg er en slat klud og ikke noget som helst værd? Det tog mig 3 timer at få gjort en dreng klar til at komme i børnehave i dag, og jeg kunne næsten ikke køre derhen.

Tilbage til sengen med mig.

Men jeg vil gerne lige sige noget: Obama er sej og jeg er glad på Amerika's og verdens vegne. Tror det bliver det helt rigtige på rigtig mange områder.

7 kommentarer:

Bitten sagde ...

God bedring til dig din stakkel.
Og ja, jeg er også begejstret for resultatet af det valg.

Grønlandsposten sagde ...

Ønsker dig god bedring :-) Og ja, amerikanerne er seje!

Lotte sagde ...

Masser af god bedring-ønsker herfra.
Og ja, det valg endte på den absolut bedste måde! Nu håber ejg bare, Obama kan leve op til vores forventninger.

Maomis sagde ...

Rigtig god bedring Majsen. 40 i feber lyder godt nok stygt! I seng med dig.

At vågne op og høre Obamas vindertale, var faktisk lige ved at give mig tårer i øjnene. Det er så sejt!

Anonym sagde ...

God bedring Majsemor. Hold dig i sengen til du er helt frisk.

Også tilfreds med det amerikanske valgresultat.

Anni Albæk sagde ...

God bedring:-)

Sebastian sagde ...

Tilslutter mig koret af ønsker om god bedring.