torsdag den 10. juli 2008

Usammenhængende

Der er så meget jeg gerne vil skrive, men kan ikke. Det er endnu på det stadie, at det skal vendes i hovedet. Men en beslutning skal tages og udføres. Ikke en af dem jeg har det helt okay med, men jeg er nødt til det.

Det gavner ingen, at jeg ikke gør det. Hvis ikke jeg gør det, ender jeg bare med forlængelse af sygemelding. Den som jeg endelig selv kan se til ende nu. Jeg er kravlet op fra mit hul (har et ben der stadig basker lidt rundt dernede, men ved at være oppe v. kanten), men hullet er lige ved siden af mig og jeg har ikke lyst til, at falde derned igen. Hvis ikke jeg udfører det jeg er nødt til, så falder jeg vist i igen.

Ved, at jeg tænker på mig selv så tænker jeg faktisk også på andre. Sådan vil det nok ikke blive modtaget, men det er nu een gang sådan tingene hænger sammen.

Jeg har måttet gøre flere ting jeg ikke har ønsket det seneste år, så jeg klarer nok endnu en. Det vil gøre mig godt på den lange bane, men skuffe nogle på den korte. Sådan forventer jeg det ihvertfald.

Forventer ikke, at nogle overhovedet kan finde hoved og hale i det jeg skriver. Det ER usammenhængende, og så alligevel slet ikke. Men det hele bliver usammenhængende hvis ikke jeg agerer på hvad jeg føler. Og hvis der er noget jeg er blevet konfronteret med igennem det seneste ½ år, så er det mine følelser. Jeg kender dem ret godt skulle jeg hilse og sige.

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

og de der følelser dem skal du tage meget meget alvorligt ... kæmpe krammer herfra en lille regnvåd by

anjoe sagde ...

Indrømmet, jeg kan ikke lure dine ord, men dog så meget tror jeg, at der er en rød tråd for de oplevelser, du har haft så rigelige af det seneste år!
Det hjælper de fleste skriftligt at skrive ned, når tankerne bliver mange, og de ord, vi dine besøgende ikke kan læse, ja dem fik du selv vendt nok en gang...
De bedste ønsker for at du snart får alt på rette plads ;-)

Anonym sagde ...

Du er på ingen måde usammenhængende Helle. I situationen er det ikke relevant at vide hvad præcist det handler om men at du handler på noget der for dig er vigtigt for at du kan leve dit liv på den bedste måde. Med tiden vil alle kunne se det, det er jeg helt sikker på!

Mange tanker og held og lykke fra mig

Bambi72 sagde ...

Det er da ikke usammenhængende overhoved ikke...
Jeg fatter ikke hvad det handler om, men det er noget helt helt andet...
Håber at det hjalp dig at få skrevet det ned...
Krammer

Maomis sagde ...

Har det noget at gøre med indlægget 'Trold op af en æske'? Den venter jeg stadig i spænding på at få afsløret.

Det er godt at høre at du passer på dig selv.

Majsen sagde ...

Tankehal: nu kender du jo årsagen. Følelser i klemme på flere punkter nu. Hmpffffffff..

Anjoe: Faktisk var jeg meget afklaret i morges. Men så skete der noget i løbet af dagen som lidt vendte op og ned på det hele. Jeg lover at skrive om det hele engang.

Jeanette: Nogle gange tænker jeg: hvad skulle jeg gøre uden dine kommentarer? Du rammer altså plet.

Bambi: Jeg lover at udtrykke mig mere klart en dag. krammer tilbage.

Sofie: Jaaaeeehh og så alligevel ikke helt. HVOR HAR JEG LYST TIL AT FORTÆLLE, men må lige holde mig i skindet lidt endnu.