tirsdag den 8. juli 2008

Livs anskuelse

Drengen herhjemme går rigtig meget op i, at han snart bliver 4 år. I går aftes skulle han lige have nogle ting på plads.

"Så kom jeg ud af din mave og var en lille baby. Og så skulle jeg op i kirken og blive "døbbet" (det lød som dyppet) og SÅ bliver jeg 4 år. Men jeg skulle først spise reddi meget mad. Og når jeg bliver 4 år, SÅ ønsker jeg mig en led-bus. Men jeg er jo også snart voksen for jeg er blevn konfirmert. Iiiiggggååååzzzz moar......????".

Rolig rolig rolig lille skat. Du får da stress så travlt som du har.

Men ligefrem en led-bus. Jeg havde nu mindre ting i tankerne. Jeg tror ikke jeg har råd til diesel til sådan en størrelse og vist ej heller plads i indkørsel.

Hvem glemte i øvrigt at invitere mig til hans konfirmation? Jeg er faktisk lidt sur på dig hvem du end er.

7 kommentarer:

Bambi72 sagde ...

Ak ja tiden går stærkt inde i de små hoveder :-D
Det er rart at virkeligheden går lidt langsommere :-D

Anonym sagde ...

Han er da slet ikke til at stå for ham den lille "hurtig-karl".

Anonym sagde ...

Inden vi ser os om er børnene voksne og vi sidder rynket tilbage :o)

Jeg kan nogle dag føle det som din kære søn, tiden går alt for stærkt. Se nu bare på, at min ældste skal i 9. klasse.....hvor pokker blev den tid lige af?

Ps. giv da drengen en led-bus hvis han virkelig ønsker sig en :o)))

Kram

Sebastian sagde ...

Led-bus, hmm, prøv at se i Askeladen i Århus - Gammel Munkegade - der kunne det godt tænkes, at Ea kunne have én fin træ-én stående.
www.askeladen.dk - og hils dem fra mig ;-)

Snarligt til lykke med ham og hans konfirmation og alting

Rimkogeren sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Rimkogeren sagde ...

Du kan lige så godt lære det først som sidst:
Børn og katte går deres egne veje!

Majsen sagde ...

Bambi: Jeg forstår bare ikke, at det går så stærkt for ham. jeg husker min barndom som alen lang. Det tog vildt lang tid imellem de dersens fødselsdage.

Jeanette: Du har fat i noget af det rigtige der...:-)

Perle: Og SÅ skal vi på det der rødvins alderdoms hjem sammen. Ikk'??? Mht. ledbus, så har farmor faktisk fundet en i legetøjs udgave og sat sig på det gaveønske. Godt at det fandtes alligevel i børneudgave.

Seb: Askeladen er et paradis. Intet mindre. Skal nok hilse næste gang jeg finder vej dertil.

Rimkogeren: Altså nu skal han ikke stikke af ligesom min kat. Det må han lige vente med til han bliver 42.