onsdag den 31. oktober 2007

Pige i fåreklæder

Man har vel hørt nogle gange, at gravide kvinder kan få trang til mærkelige ting og sågar været utilregnelige. Jeg er åbenbart ingen undtagelse. Hvis det så bare var syltede agurker eller makrel madder jeg havde trang til. Men nej:

I dag har jeg vild meget lyst til at gøre nogle rigtige mandeting
  • Montere det vindue på badeværelset der træger til at blive skiftet ud
  • Rende rundt med en fugepistol (vi har bare ingen sprækker der trænger)
  • Jeg har en voldsom lyst til at fuldspartle en eller anden væg, fordi jeg faktisk godt kan lide det.
  • Få ryddet op i værkstedet
  • Gå med træsko uden hælkap (jeg nappede lige herrens da jeg skulle ud efter brænde og faktisk var de gode af have på).

Jeg kan godt se og læse at jeg bør være lidt bekymret for mig selv. Det er sådan en lidt tonser beskrivelse af en pige, som ellers ynder det feminine og ikke går udenfor døren uden lige at have bare en smule styr på mig selv. Men idag har jeg bare lyst til at give los og gå og småprutte lidt i hjørnerne. Sådan er mænd jo og de er så dejlig ligeglade med hvad andre måtte tænke.

Men nu venter de huslige pligter efter en ordentlig omgang kaffeballade med pigerne. Kan man ikke stryge med træsko på???

8 kommentarer:

Christina sagde ...

hvaaa.... er det nu jeg skal præcisere hvor på ligustervej vi reciderer ;)

... du kigger bare forbi :)

Majsen sagde ...

Det må være noget med, at når homonerne raser, så vil man bygge rede (upåagtet at man allerede har en ganske stor og glimrende en af slagsen).

Hvor mange silikone'r må jeg medbringe? Jeg er liiiige i det humør.

Lotte sagde ...

Ahemmmn, jeg tror altså ikke, det har noget med hormonernenene at gøre, for i givet fald har jeg været hemmeligt gravid i flere år efterhånden. (Hvis det er træskoene der gør udslaget, så kan det alligevel godt være, du har ret, for den trang har jeg ikke).
Hvis trangen skulle melde sig igen kan du få lov at gøre mig selvskab. Jeg har lige en 36 fods båd, der skal renoveres ;-) Men du må ikke prutte.

Lotte sagde ...

*selskab. Ikke selvskab (hvad kan man egentlig putte ind i sådan et?)

Anonym sagde ...

Du er altså mærkelig...!

Frk. Maj sagde ...

man går da hen og bliver lidt bekymret...

Majsen sagde ...

Lotten: Du kan givetvis nok have ret. En båd - det er da sådan noget med fernis og stads. Tænk sig engang - det tror jeg lige kunne passe mit temperament.

Stakkels mand: Lidt mærkelig er man vel altid.

Frøkenen: Jeg tror vi er født sådan lidt halvbekymrede du og jeg. Går det mon over med alderen? I så fald glæder jeg mig til, at blive ældre.

Christina sagde ...

du medbringer bare fuge til cirka.... hmmm... bum bum... 160 kvadratmeter, det burde række ;)


så giver jeg kaffe :D