fredag den 26. oktober 2007

I nattens mulm og mørke

Jeg skulle have haft en aften ude med kollegaer i aften. Men så var der for stort frafald og arrangementet udsat. Fint nok - en fredag aften hjemme er ej heller at kimse af, selvom jeg faktisk havde glædet mig meget til det andet.



Herren i huset havde meldt fra til arrangement med hans kollegaer i aften, når nu jeg skulle afsted, fordi lille drengen på 3 år lader man jo ikke bare være alene hjemme. Da jeg fik melding om min aflysning ringede jeg til my love og sagde, at han bare kunne springe med alligevel udi bowling arrangement (han syntes det er et lidt plat indslag, men hey - kolleagerne er jo rigtig sjove) med arbejdspladsen.



Således har jeg nu bestemt, at mig og sønnike rigtig skal hygge os i aften og vi skal bage pizza sammen, når vi har sagt god weekend til børnehaven. Jeg er sikker på vi får en rigtig dejlig eftermiddag og aften...................lige indtil kl. ca. 23...! Casen er den, at herren overnatter hos kollega og vi er her alene. Jeg er faktisk ræd for busserøve, vindueskiggere, røvere der bare bryder ind til sovende mennesker osv. Derfor kan det godt være at vi tager på udflugt i nat til et sikkert sted...! Jep - 36 år og kan ikke lide at sove alene hjemme. Men her er altså også meget mørkt om natten hvor jeg bor. Måske er den reelle undskyldning, at mine kvalmeture kan være så opslidenede at en hjælpende hånd ikke er sådan at kimse af. Måske er det en kombination af det hele.

Ingen kommentarer: