tirsdag den 30. oktober 2007

Er jeg så min mand utro???

Hulk hulk - min kære lille dreng har forladt mig. Han har hovedkuls, helt og aldeles vraget mig til fordel for en mand i ternede jakkesæt og en lille bjørn der sidder og nikker. Jep - han er ramt af en gal Sigurd Barret.

Det er som sådan også okay hvis det lige var fordi, sangene går på repeat ca. 6 timer dagligt herhjemme med tilhørende trommehvirvel - alt sammen udført af dreng der er 3 år og knap 2 uger gammel. Han har alle remedier i brug til at efterligne rekvisitter. Skal forsøge at få et billede afsted, så man kan forstå dette fænomen.

Men værst af alt: Mor du må ikke kalde mig (efterfulgt af hans navn) - jeg hedder Sigurd. Jeg har det bare svært ved, at jeg nusser, krammer, putter og smører madpakke til ham der Sigurd Barret. Det er nok bare en fase.

2 kommentarer:

Frk. Maj sagde ...

Det er tidligt det starter, det der identitetskrise :D ...

Majsen sagde ...

Good point. Havde slet ikke tænkt på, at det var der skoen trykkede. Men om jeg blev mere rolig nu skal jeg lige lade stå usagt.