torsdag den 25. oktober 2007

Blogging er IKKE noget for mig

Jeg syntes det er sjovt at læse blogs. Jeg sender også en kommentar rundt omkring ind imellem. Men at have sin egen blog er altså ikke noget for mig. Jeg har så meget andet at bruge min tid på.

Og hvor gik det så lige "galt" for mig nu? Se nu er min virkelighed blevet den, at jeg er sygemeldt pga. graviditet og føler jeg har oceaner af tid ligepludselig. Og det har jeg også. Mit hus står efterhånden og skinner som et smykkeskrin, de fleste skabe er ryddet op og fryser fyldt op med hjemmebag og deslige.

Her hvor jeg bor er vi ikke kommet ud over stadiet med 2 tv kanaler (igen - fjernsynet bliver genudsendt - det gør livet ikke, så vil ikke bruge livet og stunderne foran den tossekasse) så der hænger jeg altså heller ikke ud i løbet af dagen.

Der er i grunden så mange fine, sjove, finurlige og mere kritiske ting man kan skrive om, og det har jeg så alligevel valgt at gøre. Også selvom jeg ikke er en blogger!

Velkommen til.

5 kommentarer:

Lotte sagde ...

Det gør ikke noget, du ikke er blogger - det kan læres!
Så velkommen til blogland, det er en herlig verden, du nu udgør en del af.

Christina sagde ...

nææh!! tænk at man skulle finde dig her... det var aldeles uventet ;)


dejligt at du endlig fik dig taget sammen til at tage del i navlepillerland, og velkommen til... og tillykke med den kommende familieforøgelse. søster havde afsløret den glade nyhed, men det gør den bestemt ikke mindre glædelig :)

Majsen sagde ...

Lotten: jeg føler mig faktisk også allerede lærenem. Glæder mig også til fine stunder her.

MM: Ja man kan vel stadig overraske bare en lille smule! Tark mht. lykønskningen. Både jeg, vi og os allesammen glæder os så meget. Men glæder mig også til, at få det lidt bedre end tilfældet er nu. Jeg svæger: jeg drikker mig aldrig mere fuld, for jeg vil aldrig mere have kvalme igen!

Sebastian sagde ...

Du skal nok komme efter det, er jeg sikker på ;)
Velkommen til og tak for din kommentar.
Til lykke med den kommende forøgelse, og mht at drikke sig fuld, så behøver det da ikke at give kvalme ;)

Majsen sagde ...

Sebastian: Tak skal du have. Der er nogle for hvem jeg havde svoret, at jeg aldrig skulle have en blog. Bump sagde det og een sprang alligvel i med begge ben.

Nej drikkeri behøves ikke være lig tømmermænd og kvalme, men sådan er jeg dog til trods alligevel indrettet. Og det kan komme af noget så simpelt som 2 genstande. Efter denne graviditet m.m. er jeg sikker på, at jeg blot skal tænke på en genstand og så er jeg dømt udenfor rækkevidde den dag :-)