tirsdag den 18. januar 2011

Halløøøøjjjj.....!

Måske man bare er her alt for lidt, når man glemmer sit password til bloggen? Tror facebook har taget godt og grundig over. Men derfor kan man vel godt gå tilbage til en gammel kærlighed?

Så nu overvejer jeg lige, om ikke bloggen skal have en renæssance. Jeg kunne gå helt derud, hvor den også fik nyt udtryk? Wow - vildt nok sådan på en helt almindelig tirsdag. En helt almindelig tirsdag, hvor vi fejrer at Jacob bliver 3 år.

Suk tiden går sku stærkt. Men der ligger jo også lige et par graviditeter, en lillesøster på 16 måneder og et nyt job imellem. Så helt så vildt med tidsperspektivet er det vel egentlig ikke.

Men i dag er dagen Jacobs. Og kigget mig helt skæv på billeder og film fra dagen og dagene omkring. Underligt nok kan jeg rumme det på en anden måde i år. Kan smile af det. Det er vel meget godt?

4 kommentarer:

Susanne sagde ...

Heeeeeeeejjjjjjjj......

Og dejligt at høre fra dig.

Jeg håber, at I får en rigtig god Jacob dag. Med tid til at mindes og fordybe lidt - lige midt i hverdagen.

Og så er det for øvrigt rigtig dejligt, at du her her igen :-) Jeg glæder mig til at læse mere..

Camilla sagde ...

Mange tanker fra mig til jer - håber i kom godt gennem dagen igår. Så fint i havde lavet det ved hans grav - følelserne vælder op, og fremkalder tårer for alle de små, der nu blot lever som stjerner på himlen...

Super-fin blog du har fået lavet - er jo klart til blogs - FB lukker jo alligevel snart...

Knus fra Camilla

Majsen sagde ...

Susanne: det var sådan en fin dag, på den måde som man nu kan. Men hvor ville jeg ønske, at her havde været en hel børnehave og rumstere rundt. Men så rumsterede de to andre til gengæld godt og grundigt, og den lille er her jo fordi han ikke er her. Ikke som erstatning, men fordi at da han veg pladsen, gav han plads til hende. Og det giver på en mærkelig mærkelig måde mening. Hun SKAL bare være her.

Camilla: alle de små stjerner. Suk.

Nej FB lukker da ikke!! Jeg vil også rigtig gerne blogs, men har bare så sjældent tiden til, at læse med hvor jeg gerne vil. Sådan er det nok bare, når der er fuldtidsjob, 2 meget livlige unger, vasketøj, madlavning osv. Jeg skulle have sat som nytårsforsæt, at jeg vil have et deltidsjob. Pis oss. Det må jeg gøre næste år :-)

Grønlandsposten sagde ...

Dejligt at have dig tilbage i blogland :-)

3 år, er der virkelig gået tre år?! Måske er det netop derfor, du kan smile af det. Godt at I havde en dejlig dag.