onsdag den 3. marts 2010

Sådan en helt almindelig onsdag

Endelig sover lille barnet mere end ½ time i vognen i dag. 4 timers formiddags lur. Vågen i 45 minutter og så overmandede trætheden hende igen. Nu kører vi så på 2. time's eftermiddagslur.

Og så bør man jo være glad for, at kan få lavet lidt. Men man ser mig stadig rende til og fra vogn for at se til hende. En 5 måneders vaccination i går har godt nok fået skovlen under den lille dame. Feber og rigtig ked. Så jeg tjekker hele tiden om hun er for varm.

Er det ikke bare her, at man siger pest eller kolera?

Jeg kan simpelthen ikke tage det med ophøjet ro, når mine børn er syge og ikke har det okay. Pyldremor - jep that's me.

Og så hørte man i øvrigt lige sig selv tale her til morgen. Står ved Frederiks seng kl. 8.30 for at vække ham. Har Nanna på armen. Drengen var meget langt væk i søvnen. Nanna mister lidt tålmodigheden hvilket kommer verbalt ud i form af høje lyde. Og så kommer det fra det lille sovende væsen i sengen: "Ja ja Nanna - jeg har hørt dig. Giv mig lige 2 minutter til jeg er færdig med det her, så kommer jeg"

2 kommentarer:

Maomis sagde ...

Nej syge børn kan altså også få pyldremoren op i mig. Puha!

Tænk hvis Nannas nye sovevaner ikke bare er en engangsforestilling. man har vel lov at håbe ...

Aj, hvor er han altaå bare for skøn ham storebror der. Jeg håber virkelig at du husker at få skrevet alle guldkornene ned og kommer dem et godt sted. :-)

Grønlandsposten sagde ...

Ha ha, han har vist hørt efter sin mor!

Håber Nanna er fortsat med den gode søvn :-)