tirsdag den 16. marts 2010

Halvt år med Nanna

Den lille dame er nu fyldt ½ år i søndags. Og hun bliver mere og mere lækker for hver dag der går. Nøjjjjjjs hvor er jeg glad for hende. Tsk tsk tsk - mig der ikke troede, at jeg havde plads i mit hjerte til 2, fordi kærligheden til nr. 1 var så stor. Der tog jeg da heldigvis så godt og grundig fejl.

Med et halvt år, følger også nye kundskaber. Kan vende sig, spiser mad næsten som vi andre, bare i den mosede og blendede udgave. Gynger, laver larm, driller hendes bror (ihvertfald hvis man spørger ham), kræver mere opmærksomhed (og får den tillige) og er i det hele taget et rigtig lille menneske. At der ligegodt var plads til 2 kartofler, en stor gulerod, ærter og en frikadelle til aftensmad kom bag på mig. Det strøg ned med stor velbehag. Skyllet efter med mælk, og så lige en flaske at sove på. Spændt på, om vi overhovedet hører hende i nat. Og a pro pos nætter: jeg kan slet ikke få nok af, når det lille menneske ligger og falder i søvn med hendes sutteklud. Den kører rundt i det lille hoved. Aj hvor er det bare cute. Så glemmer man alt om faktum omkring, at hun stadig kun sover ½ timer (troede jeg havde fået has på det. No no no. Heller ikke selvom jeg begiver mig ud på de vildeste gåture. Vi måtte ringe efter farmand til at hente os søndag. Hun skreg og skreg i en time. Og stadig 5 km hjem. Kom og hent os....) i løbet af dagen og bare er træt, træt, træt baby. Hun er sku stadig en super sveske.





7 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hun er godt nok sød og en køn pige. Suk

Birgitte sagde ...

undskyld jeg ikke fik skrevet navn på før.

Grønlandsposten sagde ...

Altså, hvor er hun sød, glæder mig så meget til at møde hende :-)

Maomis sagde ...

Årh hvor hun bare kær! Smelte smelte. :-)

Susanne sagde ...

Tillykke med det første halve år.

Hvor er hun bare lækker...

Majsen sagde ...

Tak Birgitte.

Grønland: vi begynder at tælle ned til jeres besøg. Bliver "konge" nu hvor Krone M også kommer.

Maomis: jeps - jeg er sikker på, at Nannas smil smeltede sneen væk her i området før solen.

Susanne: :-) - det syntes jeg også

Margrethe sagde ...

Hvor er det skønne billeder. Tydeligt at se at de er glade for hinanden :-)