tirsdag den 3. marts 2009

Puppe ønskes - drama ønskes væk

Det er bestemt i overkanten at opleve, at have insulin chok 2 gange indenfor et døgn. Specielt når man er alene med sønnen den ene af gangene, og han bare tror at mor er vild pjattet og med på de værste tosselege. Men han lugtede alligevel lunten og den lille 4 årige krop fandt det bedste han kunne, med sukker i: is fra fryseren. Han så hans mor stå og spise det med fingerne.

Han er tapper og GUD hvor er han dog et godt menneske. Jeg er bare ked af, at han skal have disse oplevelser og skal tænke som en voksen på mine vegne.

Jeg kan ikke selv huske det. Og sønnike var lidt sur på mig bagefter, for jeg havde ikke været istand til at tørre ham, da han var fææææærrrdig på toilettet. Det gør ondt langt ind i sjælen at høre sådan noget.

Dette er konsekvens af, at kaste op og have sukkersyge. Det er ikke nogen nem kombination. Scanning i morgen - uh hvor er jeg spændt, men ikke sådan at jeg jubler over det. Scanninger har lidt et negativt fortegn for mig. Tænkte derfor på: kan man ikke proppe sig selv i en puppe og så vågne igen i slutning af september? Hvis nogle ved hvor man kan få sådan en puppe henne, så send mig lige et link.

7 kommentarer:

Maomis sagde ...

Åh, altså hvor jeg dog føler med dig. Det må være helt igennem forbandet og stygt. Tænk en gang at skulle kæmpe med det oven i det at have kvalme. Det kan slet ikke forestille mig.

Jeg ved ikke hvor du finder sådan en puppe, men egentlig håber jeg allermest at kvalmen snart forsvinder så du slet ikke behøver at gemme dig væk, men blot kan nyde graviditeten indtil det bliver september.

De varmeste hilsner herfra og mange krydsede fingre for scanningen i morgen. Kram fra Sofie

Bitten sagde ...

Det er næsten for sejt for nogen Majsemor.
Håber bare du nu har fået drama nok.
Hurra for din store tapre skarpsindige dreng. Og de bedste ønsker for scanningen imorgen.
Kram B

tankehal sagde ...

majse da.... krammer krammer krammer....

Stine Willum Adrian sagde ...

Sikken en dreng du har!

På alle dine andre blogindlæg lyder det som om han længes lige så meget efter en lillebrøster som dig.
Jeg er derfor sikker på, at han vil være fuld af respekt over, at du går gennem en graviditet med alle de gener det har for dig psykisk og fysisk.

Og gud hvor ville jeg gerne kunne sende dig sådan en puppe med posten, så du kunne vågne op med en sund og rask baby i armene.

Held og lykke med scanningen imorgen!

Kram Stine

Susanne sagde ...

Hvor er han en supermand - den lille søn.

Øv, hvor jeg kommer til at mangle ord her. Pas godt på dig selv, og rigtig meget held og lykke med scanningen.

Kram herfra.

Majsen sagde ...

Kære alle: tak for jeres søde kommentarer omkring min fine søns håndtering. Jeg håber virkelig ikke, at det skal blive til mere end den ene gang, at han skal være ansvarlig for hans mor. Pyhhhh.

Og scanning i dag gik så fint og den lille har det super godt. Det var dejligt at få at vide. De scanner igen om 2 uger og hver anden uge frem til fødsel (eller oftere hvis jeg har behov). Det er godt og skidt. Godt for at følge intens, men skidt fordi at jeg er "højrisiko" patient og der jo er en dybere mening end blot at sige "hej baby - sover du fint derinde" hver anden uge. Men sådan var det også med førstefødte og det gik jo godt. Det har jeg jo også bestemt for denne lille tamp, så sådan må det være.

Anonym sagde ...

Dejligt at scanningen gik fint og det håber jeg af hjertet, at resten også vil gøre.

Må den kvalme snart stoppe.

Kram