tirsdag den 24. marts 2009

Er her endnu.....

Man har vel egentlig for meget om ørene, når der skal gå så lang tid imellem indlæg'ene. Eller også er der bare så meget andet.

Som f.eks. den uheldige udvikling med vores dejlige søn. Han kan ikke rigtig gå mere, og det er vel egentlig os det er mest synd for. Han syntes nemlig vældig tilfreds med, at foretage stort set ALT i enten løbetilstand eller små hop enten på stedet, eller igennem stuerne. Han savner simpelthen ikke almindelig gang i hans hverdag. Der er konstant denne "hvem kommer føøøørst" leg på færde, når han er i nærheden. Det var godt for ham, at komme i stor sportshal i weekenden og brænde krudt af. Der var gymnastik opvisning for de små hoveder, og GUD hvor var de kære da de ligeså stolt marcherede ind på lange rækker. Der hoppede mit hjerte altså lige et par ekstra slag - uhhhhh!!!!

Når nu vi er ved ham arvingen der, så er der jo sket det fantastiske, at jeg har spottet fine små fregner hen over hans næsetip, og de spreder sig ud på kinderne. Han er svært sure på dem, og vil gerne have dem af. Man kan ihvertfald ikke sove med dem på. Så mor lystløgner har sagt, at de falder automastisk af om natten, og så hopper de på om dagen. Han er ikke helt tryg ved min historie kan jeg godt se. Inden vi spottede fregner, lærte han den lille remse om regn og sne kontra fregner. Hans udgave her:

"Når det regner får man fregner - når det sner får man fjer". Og da det har sneet her i jylland i dag, er jeg spændt på i hvilken udgave jeg får drengen hjem fra børnehave.

Arving 2 trives i maven udfra det vi kan se pt. Den vokser som den skal, og lidt til. Jeg selv, tjahhhh - jeg prøver at lægge en ny strategi. Det er nemlig sådan, at det graviditets værk ikke sådan er nogen dans på roser for mig (og heller ikke for mange andre). Jeg ser iKKE ud som i bladende og har det heller ikke sådan. Så nu vil jeg være berømt. For de berømte har nemlig aldrig kvaler eller mega ubehag som os andre, og de ser også blændende ud. Den nye strategi hen imod velbefindende er: bliv berømt.

Øhhhh.........jeg ved bare ikke på hvad. Så indtil 10 øren falder for mig, så lever jeg nok meget godt i min anonyme verden. Og min holdning er: Hvis det skal være skidt førend det bliver godt, så får vi et UG resultat ud i den anden ende.

7 kommentarer:

Anonym sagde ...

Så lad os blive berømte sammen. Jeg kan samle blyanter op med tæerne. Vi kan optræde med det?

Majsen sagde ...

Orv - den var ikk dum der...! Så kan jeg optræde med, at jeg kan gabe min kæbe af led helt uden at anstrenge mig. Der er basis for en karriere fornemmer jeg.

Lørdag i et eller andet center kl. 11?

Anonym sagde ...

Du laver da bare en Anette Heick :o)) Så er du berømt uden at kunne noget specielt :o)

(ups, en af mine fordomme slap ud).

Når nu du og Frederikke skal optræde, så vælg lige Rosengårdscentret, så kommer jeg og hepper og har banner og det hele med :o)

Majsen sagde ...

Jeg sidder lige og taler med centerledelsen på tlf (og hvorfor er de så afvisende? Er det noget fynsk mentalitet??)...... Skal nok holde dig opdateret Perle!

Anonym sagde ...

Det er fordi de ikke vil have de VIRKELIGE talenter ;o)))

Lotte sagde ...

:-D Fik han så fjer???

Majsen sagde ...

Perle: Det gælder bare om, at have den helt rigtige approach :-) Vi ses lørdag kl. 11.30 (det blev lige rykket ½ time) :-)

Lotten: Han har altid været min lille fugleunge (fordi herren mener jeg ligner en fugl), så fjer har han alle dage haft. Og det klæder ham fantastisk.

Men for at besvare spørgsmål helt ind til benet: nej det var ikke vejret der gav ham fjer, for det havde lige præcis ikke sneet omkring børnehaven den dag.