mandag den 30. marts 2009

Man må godt dagdrømme

Nørj hvor kunne jeg godt tænke mig, at have en flybillet liggende, hvorpå stod mit og honey's navn. Destination: New York. Afrejse dato: om en måneds tid.

Men nu traf vi jo en beslutning om, lige at klappe hesten og se an om alt det finanskrise måske ville påvirke os. Det kom det ikke lige umiddelbart til. Og så blev jeg gravid og nu skal jeg da slet ikke ud at flyve. Så de penge jeg ville have brugt ifbm. at slente op af ned af NY's gader, dem køber vi nye møbler, en ny kombivogn til den lille samt ting til udenoms arealer for. Og det er et attraktivt bytte. Dvs. byttet med en baby for en NY tur er det bedste bytte ever.

Men jeg trænger nu stadig til at se lidt andet en DK. Faktisk trænger jeg ret meget.

1 kommentar:

Grønlandsposten sagde ...

Sådan en ferie er nu også en rigtig god ting, skulle jeg lige hilse og sige ;-)