onsdag den 7. november 2007

I drømmelandet

Fra naturens hånd har jeg lange øjenvipper. Men i nat drømte jeg, at de nederste var så lange at de gik ned til midt på kinden og var ikke helt tilfreds med situationen. En gammel skolekammerat der havde sneget sig med i drømmen foreslog, at jeg lavede fletninger af dem så de ikke blafrede sådan i vinden. Godt jeg vågnede igen (men lidt nervøs for om en edderkop har kravlet rundt på min kind i nat og været medskyldig i, at det rent faktisk kildede på kinden).

5 kommentarer:

Lotte sagde ...

ha ha ha ha
Jeg vil gerne bytte drømme. Jeg har nogle alt for actionprægede nogen lige for tiden...

Majsen sagde ...

Orv action...! Sig mig lige engang - kan du så løbe i dine drømme? Det er mig nemlig helt umulig. Når der skal løbes må jeg hiiiivvvve mig frem ad husmure, græstotter, gelændre osv. for at komme frem. Jeg vil så gerne lære at løbe.

Frk. Maj sagde ...

... jeg tror det er en familiesvaghed at vi ikke kan finde ud af at løbe i drømmene... - eller oss er der bare nogen der forsøger at fortælle os at vi ikke kan løbe fra noget som helst.

... håber forresten ikke det var en edderkop i hovedet - det ville være mega scary!...

Anonym sagde ...

Drømme er noget mærkeligt noget...
Har på min blog selv skrevet om drømme, efter at ha' læste hos dig ;o)

Majsen sagde ...

Frøken M: Jeg syntes ikke der sådan er noget jeg prøver at løbe fra, så jeg hælder til det må være en familiesvaghed. Har en kollega der tit drømmer, at der står en farlig løve ved siden af ham og brøler. Den tror jeg heller ikke skal analyseres.

Heidi: Ja drømme er finurlige og spænder jo vidt fra det uskyldige og til det nærmeste farlige. Hæ - i nat skulle jeg overbevise Madonnas lidt utålmodige publikum om, at hun faktisk havde krav på en frokostpause ifgl. en eller anden overenskomst og at hun bagefter lige havde et ærinde i Givskud Løvepark, men ville være tilbage på scenen herefter. Stik den hva'???