tirsdag den 14. april 2009

Forskel på damer, kvinder og andet med det gen

Vi har gratis underholdning og klaver koncert hver eneste dag. Og således også til aften, hvor lille Sigurd gav et af hans berømte shows. Flg. sætninger udspillede sig, imens han sad og spillede.

Dreng: Og er det ikk reddi, at så spurgte I Sigurd om han har en kæreste?

Mor og Far: Hva så Sigurd - har du en kæreste?

Dreng: (meget tøvende) Neeeiiijjjj det har jeg ikke. Jeg har en kvinde.

Og så spillede han uanfægtet videre. Men man var ikke i tvivl om forskellen.

Egentlig ville jeg så gerne skrive en hulans masse indlæg, og har masser af emner osv. Men bedst som jeg troede, at kvalmen faktisk var gået sin vej, så skal jeg den ondtenhyleme lige love for, at det er kommet tilbage. Jeg er ved, at gå i brædderne over det. De seneste 4 dage har været helvede og det ville være dejligt, hvis kvalmen bare ville forblive kvalme og ikke gå til de udvidede faser. Men sådan går det ikke lige nu.

Heldigvis har det eet helt klart og fantastisk mål. Og derfor trøster det lidt, at man kan mærke at kroppen er gravid - den viser så mange tegn på det. Ikke mindst fysisk. Kald mig bare Trunte.

8 kommentarer:

tankehal sagde ...

det er godt at høre bare lidt fra dig trunte :-)

Maomis sagde ...

Jeg føler virkelig med dig. Det er skrækkeligt at have det sådan og mindes min 1 1/2 måned i sengen med rædsel. Føj, det var slemt! Men det gik heldigvis over og når man tænker på hvad der kommer ud af det, er det lige før man kan holde det ud.

Lotte sagde ...

Håber altså snart din kvlame lægger sig lidt...ikke kun for at få flere blogindlæg fra dig ;-)
BetteSigurd bliver ved med at være en kilde til underholdning - I kommer ikke til at mangle emner, når der en gang skal laves konfirmationssang hva´?!

Majsen sagde ...

Tankehal: Tark..;-)

Maomis: Ih jeg havde ikke regnet med at høre fra dig, for jeg var faktisk 100% overbevist om, at du var på vej i fødsel. Men så meget for mine fornemmelser. Og du har ret - det er det hele værd med det kvalme. Det er jo næsten vand i forhold til alt det du bærer rundt på nu. Godt det snart er tid (uhhhh - 2 dage) hva'?

Lotten: Vi indbyder simpelthen til konfirmation over en hel weekend, hvis vi skal igennem bare en brøkdel af alle hans små finurligheder. Men hey - drengen ELSKER fest og ballade, så den er han sikkert helt med på (og nej - jeg tror ikke på, at han overhovedet forandrer sig de næste 9 år. Jeg er født naiv).

Maomis sagde ...

Nææ, Majsen, det trækker ud. Og bortset fra at jeg efterhånden har det elendigt og rigtig gerne snart vil have med de mange kilo, så er der ikke noget der tyder på en fødsel før fredag.

anjoe sagde ...

Pas du nu bare godt på dig selv og din lille familie, og når kvalmen er ovre, kan du skrive et kortere referat om de emner, der havde været tiltænkt din blog ;-)

Lille Sigurd er da herlig - håber at Maomis fik sig så godt et grin, at det kan fremme hendes ventetid :-D

Susanne sagde ...

Jeg elsker at læse om Sigurd. Det er jeres held, at der er så langt imellem vores adresser, for eller havde i haft mig hængende... Øj, jeg ville gerne møde mit idol.

Øv - kvalme - gå væk. Forhåbentlig går det i sig selv igen, og præmien vil på sigt sikkert vise sig at være det hele værd, selv om vejen er hård.

Majsen sagde ...

Anjoe: Ja gid det kunne have sat hendes fødsel igang, men den kommer heldigvis i morgen.

Susanne: Altså jeg ville nu da egentlig meget gerne have, at du var tættere på. Sigurd elsker jo at møde nye mennesker, så det må vi gøre noget ved (ja - det gør moderen jo sådan set også)!