tirsdag den 27. januar 2009

Alternativ behandling

Her er nedrullede gardiner - bagstavlig og i overført betydning. Moderen ramt af hovedpine, feber og ubehag. Ingen overskud til at lege flaskeautomat, parkerings kælder, biograf, vaskehal eller andre små finulige lege.

Godt at jeg kom i tanke om: Skal vi ikke lege Bente? Den gik heldigvis rent ind. Bente er også navnet der står som praktiserende læge på vores sygesikrings bevis, og lægelegen hedder slet og ret: Bente. "Bente" mener, at jeg har fået "skollerkopper" og bare skal drikke af en kop og så går det væk igen.

Så jeg drikker en masse væske, og håber at Bente har fat i en pointe med den kop. Er det mon det man kalder alternativ behandling?


8 kommentarer:

Maomis sagde ...

Alternativ eller ej – jeg tror det hedder omsorg og dén kan man i hvert fald ikke få nok af. Rigtig god bedring. Kram fra Sofie

Christina sagde ...

jeg er sikker på, at alternativ behandling er vejen frem... bare sørg for at blive rask inden weekenden. det er aldrig rart, at være syg når man har fri ;)


god bedring.

Anonym sagde ...

Det må da afgjort være den allerbedste form for alternativ behandling man kan få.

Anonym sagde ...

Og rigtig god bedring.

Anonym sagde ...

Jeg tror gerne at jeg vil have noget af den alternative behandling der..... Snuen er ved at komme snigende til Nørrebro.. God bedring søde!

Stine Willum Adrian sagde ...

Sikken en "behandling". Han er godt nok dejlig ham din dreng!

Susanne sagde ...

Sigurd i lægeuniform - ikke dårligt.Ham kunne jeg godt have brugt sidste weekend...

Forhåbentlig har hans omsorg allerede fået skollerkopperne til at søge laaaaangt væk.

Rigtig god weekend og kram fra mig.

Majsen sagde ...

And she's back. Det var sådan noget mærkeligt noget. Så kom det snigende og viste tænder og så fortrak det. Helt ude af kroppen er det ikke - jeg går stadig sådan lidt 2 skridt bag mig selv. Bare det dog snart kunne finde ud af, at smutte af hekkenfeldt til. Det her legen katten efter musen er noget mærkeligt noget.

Håber at alle andre sygeramte er ved at være på toppen derude.