fredag den 14. december 2007

Mangler vist et fix

Jeg har vanvittig lyst til en hotdog, eller en cheese burger, eller grillbars pomfritter, eller nachos m. smeltet ost, eller en grim fiskefilet med masser af remoulade, eller varme popcorn eller i det hele taget bare noget junk mad.

Havde jeg nu haft tømmermænd efter en julefrokost var jeg undskyldt. Men ingen af delene til mig. Alene hjemme med arvingen - herren til julefrokost. Hvis nu jeg har samme trang i morgen er jeg sikker på at jeg scorer point hos ham ved, at diske op med lidt af ovennævnte. Men jeg scorer ski ikke point på sundhedskontoen. Hvem bad i øvrigt den gode og den onde om, at sætte sig på hhv. højre og venstre side af mine skuldre, og diskutere højlydt? I skal sku ikk sidde der og skændes. Den onde vinder. I morgen ihvertfald.

For i aften er vi sunde. Vi er nemlig også dovne og gider ikke bevæge os efter det usunde.

2 kommentarer:

Rimkogeren sagde ...

Rasende helseguden råber:
”Tåbelige tossede tåber.
Den menu er ikke smart!”
Naturligvis ikke,
Men det er nu pokkers rart.

Og som en hykler en gang sagde:
”Den der ikke synder,
har ikke brug for tilgivelsen!”

Majsen sagde ...

Rimkoger: juhuuuu - så er jeg jo et rigtigt menneske. Også selvom synderne ikke kommer hertil i lind strøm.