lørdag den 25. juli 2009

En cifret

Nu er vi nede på en cifrede uger. 9 uger til der er gået 40 uger. Hold da op jeg glæder mig.

Ferien nordpå til Skallerup Klit er netop slut, og jeg kan vist roligt sige at det er den bedste ferie uge vi nogensinde har haft. Har bare haft det super sjovt, vældig afslappende, masser af samværd og besøg af dejlige mennesker. Og vandlandet blev et yndet sted for mig, da man jo er vægtløs sådan et sted. Så 3 timers vægtløs tilstand blev det gerne til, ad gangen.

Det er altid lidt mærkeligt at komme hjem igen - man bliver så tilbøjelig til lynhurtigt at falde tilbage i rytmen. Jeg valgte så åbenbart en meget gammel rytme at falde ind i: kvalme/opkast rytmen. Og det er ikke noget med, at jeg ellers går og skranter. Nej det er virkelig den der opslidende gravid kvalme og opkast. Helt ærlig hva'?

Så hvis det har tænkt sig at holde ved her, så er jeg godt nok glad for at vi er nede på encifrede uger som resterende i denne graviditet.

4 kommentarer:

Grønlandsposten sagde ...

Åh nej, ikke mere kvalme/opkast, det er simpelthen for sent til den slags! Håber virkelig ikke det fortsætter...

Men åh, hvor lyder det til at I har haft en skøn ferie. Sådan en, som I kan leve højt på længe :-D

Frederikke sagde ...

Wow... det er jo snart. Jeg har stadig 17 uger tilbage :)

Jeanette sagde ...

Iiihhh hvor er det altså spændende søde Majsen. Jeg syntes lge at det var igår at du skrev at du var gravid igen. Og u er der kun uder en fjerdel tilbage. Gid at ens egen graviditet gik lige så stærkt som dem man følger på nettet. Ikke at jeg er det nu;-). Håber virkelig at Kvalmen og opkastet snart slutter. Puha hvor må det være hårdt. Har du gjort dig nogen forestillinger om fødslen?

Gad godt at have været hvor i har været og holdt ferie. I vores sommerhus i Veddinge plejer det ALTID at være fantastisk vejr, også når det er møjvejr alle andre steder. Men sådan er det ikke i år. Nu er vi lige hjemme og puste lidt ud og vaske tøj og så prøver vi lykken med sommerlandet en gang til....

Kæmpe cyperkram til dig og din smukke mave

Stine Willum Adrian sagde ...

9 uger tilbage - det føles helt sikkert af mere for dig, end det lyder for os andre. Det må være sejt med alt det der kvalmeværk. Håber virkelig for dig, at det snart stopper, så du fortsat kan nyde sommeren. Jeg håber der bliver mulighed for mere vandland eller svømmehal, for det er bare det bedste med en mave at flyde rundt i vægtløs tilstand!

God sommer
Stine