onsdag den 25. februar 2009

Verdens dejligste

"Moaaaarr ......................moooaaarrrrrrrrrrr"

Efterfulgt af gråd. Megen gråd.

"Mooooaaar - jeg kan ikke lide når du altid er syg".

Vi måtte fortælle drengen hvorfor moaaar altid er syg. Fordi der er en baby i maven. Det gjorde ham glad. Han kunne ikke bære, at se at mor var syg og kastede op uden at vide hvorfor. Nu går det MEGET nemmere.

Når jeg har kastet op (og lige nettet mig tillige...........:-)), åbner han min mund og synger "du er min øjesten ( i fuld længde)" ned igennem min hals, så babyen kan høre det.

For så mener han, at både jeg og babyen bliver glad og griner lige lidt ekstra.

Hvor har jeg dog bare eet af verdens dejligste børn. Eller rettere: jeg har jo faktisk snart 3.

6 kommentarer:

Lotte sagde ...

Åhhha Majsen, jeg kan lige se det for mig. Jeg kendte en gang en lille dreng, som hed Anthon, og da han skulle være bonusstorebror yndede han også at bede bonusmor om at åbne munden, så han kunne gjalde et 'Haaaarj bejbiiiiii" ned gennem hendes hals til barnet i maven :-D
De er skønne, de unger!

Heidi sagde ...

Han er altså særlig, ham storebror ;-) Skøn og sød!

Det må være mærkeligt at have tre børn på den måde. Ved ikke lige hvordan jeg ellers skal formulere det...

Anonym sagde ...

Øv at du skal have så meget kvalme/opkast gennem graviditeten. Håber at det snart vender.

Sønnike bliver en fantastisk storebror :o)

Anonym sagde ...

Han er altså bare en fantastisk storebror.....Nøj hvor jeg grinte

Susanne sagde ...

Ham "Sigurd" er da en guldklump... Du er en heldig kvinde Majsen, at han valgte dig, da der skulle deles mødre ud.

Kram...

Lene sagde ...

jeg er vild med børns tankegang og deres handlinger. Tak for dagens smil. Og så håber jeg den kvalme snart må være over, det er da hårdt at skulle forholde sig til både sukkersyge og kvalme.