onsdag den 11. februar 2009

Lidt om meget

Så.......! Nu kan jeg godt skrive om det. Der var lige nogle der skulle tales med først. Nogle der læser bloggen. Nogle der ikke skulle læse infoen her.

Jeg er jo så heldig, at have fødselsdag samme dag som min storebror. Der er 3 år imellem os. Vores søster har næsten også fødselsdag samme dag som os.

Den tendens har jeg åbenbart syntes jeg skulle tage til mig. For på sønnikes 5 års fødselsdag skal han nemlig være storebror.

Og P.S.: Det kommer sku til at gå godt denne gang. Det VED jeg bare.

P.P.S - jeg er så monster træt, at jeg hopper i seng igen. Jeg holder den gående akkurat til kl. 18. Så siger jeg godnat.

20 kommentarer:

Grønlandsposten sagde ...

Åh Majsen, jeg smiler altså stadig ved tanken om den nyhed :-D Jeg er så glad på jeres vegne, og selvfølgelig kommer det til at gå godt. Kram

Anonym sagde ...

Jamen altså - så var der noget med den tamp der ;)

Tillykke tillykke - men undskyld mig, er lagnet overhovedet blevet koldt? Det er da meget nyt, er det ikke?

(beklager talemåden, men du ved hvad jeg mener ;) )

Og ja selvfølgelig kommer det til at gå godt. Mere uheld skal ikke ramme jer.

Majsen sagde ...

Grønland: Tak skal du have. Også for beskeden forleden på FB.

Puk: Siden din besked der om tampen, så har den lille aldrig heddet andet end Tampen. Ha ha ha - lagnet er nu blevet lidt koldt. Det er ca. 7 uger siden. Eller dvs. - aj du ved nok hvad jeg mener. Er i uge 7. Men derfor lidt meget nyt og sån....! Jeg er bare ikke typen der venter de der 3 måneder førend jeg siger noget.

Susanne sagde ...

Jeg holder med dig Majsen. Jeg holder også på, at det kommer til at gå godt. Jeg glæder mig RIGTIG meget til at følge lidt med her.

Stort tillykke og held og lykke med det hele

Kram fra mig.

Anonym sagde ...

Det er altså bare helt fantastisk Majsen, og så lge på brormands fødselsdag. Hvor er det godt (planlagt...) hihi! SELVFØLGELIG går det godt! Krydser alt hvad der kankrydses de næste 7½ måned..... nej måske ikke helt, men tanken tæller og jeg vil gøre hvad jeg kan! Endnu engang et kæmpe tillykke fra mig.Hvor er jeg bare lykkelig på jeres vejne!

Maomis sagde ...

Åh, så skønt så skønt!! Kæmpe stort TILLYKKE! :-) ... og lidt mere snøft. Det er så stort det her.

Jeg må indrømme at jeg har har danset lidt mere rundt de sidste par dage. Tænk en gang – og så samme dag som sin skønne storebror. Lige som dig, har jeg en rigtig god fornemmelse og er overbevist om, at det kommer til at gå godt. Selvfølgelig gør det det.

Jeg mindes den første uundgåelige træthed. Den kommer man vist ikke uden om. Håber bare at du slipper for den fæle kvalme.

Anonym sagde ...

Næh altså, så sidder man her på den anden side af skærmen og navngiver andres folks børn.
Det er da totalt i orden :)

Godt man kan være til hjælp - I siger bare til om 7 måneder, når det rigtige navn skal findes ;)

Og endnu en gang tillykke - der sendes gode ønsker og karma jeres vej.

tankehal sagde ...

ja jeg både smiler og bliver lidt våd i øjnene... åhhh jeg håbede sku sådan at det var det du ville fortælle :-)
YES

anjoe sagde ...

Sikke da en herlig nyhed, Majsen, og selvfølgelig er I optimister, hvad ellers! Og sikke en storebror Tampen får ;-)

Lotte sagde ...

Jubiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

!!!!!!

Hvor ER det bare helt indiskutabelt dagens ugens fedeste nyhed!!!!

Jeg er SÅ glad på jeres vegne!

Kram og varme tanker

Sebastian sagde ...

Dejligt, og stort til lykke.
Den med tampen, den var go'

Anonym sagde ...

Intet mindre end fantastisk. Hvor er jeg glad på dine vegne.
Kram

Anonym sagde ...

Uhh så spændende! Tillykke og held og lykke! Det bliver nemlig denne gang det går som det skal!

(har kun fulgt med i tavshed på sidelinien, men dét har jeg så også gjort længe nu :))

Alphafeen sagde ...

....det er så godt :)

Stine Willum Adrian sagde ...

Nøj hvor er jeg glad for at høre det!!!

Kæmpe kram her fra!

Heidi sagde ...

Kæmpe tillykke til jer!!

Anonym sagde ...

Tillykke. Jeg glæder mig til at følge dig herinde.
Letten

Majsen sagde ...

Tusind tak til alle for nogle rigtig dejlige kommentarer. Jeg ville så gerne svare hver enkel, men er atter engang ramt af både træthed og extreme kvalme anfald. Derfor bliver det så sparsomt i disse tider med skriveriet.

Man bliver da glad om hjertet af så mange søde ord. Tusind tak.

Christina sagde ...

søde søde du. hvor vidunderligt at høre. tilykke til jer alle!


glæder mig til at høre mere.
kys fra ligustervej.

Majsen sagde ...

Ligustervej: vi har stadig en aftale om, at du passer det første døgns tid - ikk'? Det ville faktisk lige betyde alverden.

kys kys tilbage