søndag den 1. februar 2009

Skralde Bent

Vi har leget skraldebil i går aftes og i dag. I går hed skraldemanden Bent. Det foregår sådan, at når jeg har smidt en masse usynlig skrald i en usynlig skraldespand, så skal jeg ringe til Bent og sprøge hvornår han kommer. Så kommer den lille Duplo skraldebil og henter det hele.

Samme procedure i dag med det usynlige materiale. Ringer til Bent.

"Hallo - er det Bent?"

"Øhhhh nej - det er det ikke. Bent er blevet syg"

"Nå det var da ikke så godt. Kan jeg så ikke få hentet mit skrald?"

"jow - det kan du da egentlig godt. Der kommer jo bare en anden skraldemand"

"Årh det var dejligt. Hvad er der sket med Bent? Er han blevet forkølet?"

"Jahhh det er han faktisk. Og han er kommet på sygehuset"

"Ligefrem sygehus? Så må han da være meget syg?"

"Jammen det er han også. Han slugte hans nissehue i går og det ene øje faldt op på hans hår. Der går 100 dage inden han kommer igen"

Pyyyyyhhhhhhh - bare de er gode ved Bent. Han er sku da også en tosse, at spise en nissehue. Tsk tsk tsk........!

4 kommentarer:

Maomis sagde ...

Du gør det igen. :-D ... eller også er det ham. Nej, jeg tror faktisk det er ham og dig i konstellation. I er fantastiske sammen!

anjoe sagde ...

Jeg bliver måske myrdet ved kommende kommentar, og den lyder, at du nok skal prøve lidt "tilbagebakning", for sådan er jeg ved at tolke det som...
Undskyld fra anjoe ;-)

Anonym sagde ...

I er sgu skønne.....

Christina sagde ...

der reddede du lige min aften. smiler for ...næsten... første gang i dag. her smiles i hvert fald stort :D