torsdag den 14. maj 2009

Verdens perspektiv i 106 cm's højde

He he he.......

Vi legede (for en gangs skyld) i dag ovenpå en dag både i mor og barn's tegn. Begge havde fået plejet interesserne i samlet flok. Faderen var i København.

Da vi kom hjem skulle der leges. Drengen var læge og hed Reje Pjathoved (selv opfundet navn). Boede super hyggeligt og jeg blev inviteret til fødselsdag. Spurgte om Reje så havde en kæreste.

"Næh - for det er jo mig der er kæresten"

"Jammen så må du jo også have en kæreste! Hvem er det så?"

"Nej siger jeg jo - JEG er kæresten og har ikke nogen"

Ja ja - han skal nu nok finde ud af en dag, hvad de der kæresterier går ud på. Indtil da er det okay at jeg officielt er hans kæreste.

2 kommentarer:

Susanne sagde ...

Tænk at være sin egen kæreste....
Jo - han har nogle ting at lære endnu. Han er en dejlig dreng at læse om.

Majsen sagde ...

Ja og tænk lige, at man kan elske sig selv så meget, at man ikke lige umiddelbart behøver andre til at bekræfte een? Sådan tænker jeg nemlig også når han siger sådan.

Han kan jo også godt sige, når vi snakker om hvem man elsker og remser op: jammem mor - du siger jo slet ikke dig selv. Elsker du da ikke dig? For han elsker ihvertfald sig selv. Hvem sagde selvtillid???