lørdag den 10. maj 2008

Meget lidt ladylike

Jeg har allerede nu, fået den sommerkulør det plejer at tage en hel sæson om at få. Selvtilfreds...!

Må lige sige, at det var ski godt at jeg ikke var ude på første date med honey i går. Glad for, at vi ER gift, for ellers havde alt håb været ude for mig. Vi sidder og spiser en god sandwich med alskens tilbehør. Når man er café, er man åbenbart uddannet i, at proppe så meget trendy salat i tingene som overhovedet mulig. Også røde trevler, som vist er rødbede spirer.

Nå men altså - alt det grønne og mig var ikke helt enige om vejen til munden. Jeg spildte, sad med salat rester ud af mundvigen og jeg var meget lidt lady like. Men tænk - han så det slet ikke. Jeg tænkte, at hey det er da fordi han slet ikke ser mine fejl fordi han er så betaget af mig. Men så slog det mig, at jeg sad med ryggen til menneske trafikken og han med ansigtet i den rigtige retning. Der har helt sikkert været nogle fine piger der lige skulle iagttages. Aftalen er nu, at vi sidder omvendt næste gang så jeg også overser hans fejl :-)

Vi skal også ud og spise i aften nede ved vandet. Sammen med genboen og børn inklusiv. Endnu engang nyde stemning af sommerglade mennesker. Vi nyder altså disse skønne dage. Med is, leg på terrassen og bare tid til hinanden og tingene. Skønt.

Ingen kommentarer: